Etsi Finnverasta

Edellinen sivu

Finnveralle ISO 9001 -laatusertifikaatti

14.12.2010

Finnvera Oyj:lle sekä sen tytäryhtiöille Veraventure Oy:lle ja Suomen Vientiluotto Oy:lle on myönnetty 7.12.2010 ISO 9001 -sertifikaatti. Laatusertifikaatti kattaa yhtiöiden rahoitustoiminnan ja kaikki toimipisteet.

Finnvera on koko toimintaansa koskevan sertifioidun laatujärjestelmän käyttöönottajana eturintamassa rahoitusalalla Suomessa. Standardi edistää prosessimaisen toimintamallin omaksumista ja tukee toiminnan systemaattista kehittämistä. Tavoitteena on parantaa asiakastyytyväisyyttä ja tuottavuutta.

Finnveran toimintajärjestelmä antaa puitteet toiminnan ohjaamiselle, operatiivisten riskien hallinnalle ja toiminnan kehittämiselle. Käyttöönotettu ja sertifioitu järjestelmä on samalla työkalu tulevaisuudessa tarvittavien muutosten kuvaamiselle ja toteutumisen varmistamiselle. Lähtökohtana on asiakas: auditoinneissa arvioidaan sekä palvelujen vaatimustenmukaisuutta että järjestelmällisyyttä, jolla asiakkailta tulevaa palautetta hyödynnetään.

Laatujärjestelmää on kehitetty koko Finnveran toiminnan ajan. Vuonna 2005 yhtiö sai Suomen laatukilpailussa Recognised for Excellence -tunnustuksen. Vuodesta 2006 lähtien tavoitteena on ollut ISO 9001 -sertifiointi vuonna 2010. Sertifioijana toimi Inspecta Sertifiointi Oy.

toimitusjohtaja Pauli Heikkilä, puh. 020 460 7321

Puhelinvaihde

029 460 11 (ark. 8.00-16.15)

Rahoitusneuvonta