Nimityksiä Finnverassa

Finnveran hallintoneuvosto päätti 4.10.2011 organisaatiomuutoksista. Päätökseen perustuen Finnveran hallitus on 20.10.2011 tehnyt seuraavat nimitykset.

Kotimaan alueellinen rahoitus sekä Kasvu- ja kansainvälistymisrahoitus yhdistyvät yhdeksi yksiköksi, joka vastaa Finnveran pk-yritysrahoitukseen liittyvistä liiketoiminta-alueista sekä näihin liittyvien luottopäätösten valmistelusta. Finnveran hallitus on nimittänyt VT, LL.M  Annamarja Paloheimon (47) uudesta Pk- ja kansainvälistymisrahoitus –yksiköstä vastaavaksi liiketoimintajohtajaksi. Paloheimo on toiminut Finnverassa liiketoimintajohtajana vuodesta 2006 alkaen vastaten Kasvu- ja kansainvälistymisrahoituksesta.

Kotimaan rahoituksesta vastaava varatoimitusjohtaja Veijo Ojala jää eläkkeelle tammikuun alusta lukien saavutettuaan eläkeiän. Viennin rahoituksesta vastaa ja toimitusjohtajan 1. sijaisena toimii edelleen varatoimitusjohtaja Topi Vesteri

Finnveran hallitus on nimittänyt KTM Merja Välimäen (49) tarkastusjohtajaksi ja Tarkastus- ja arviointi –yksikön johtajaksi. Yksikön vastuulle kuuluvat sisäinen tarkastus ja laatujärjestelmän arviointi ja kehittäminen. Välimäki on toiminut Finnverassa sisäisen tarkastuksen päällikkönä vuodesta 2007.

Annamarja Paloheimo raportoi toimitusjohtaja Pauli Heikkilälle ja tarkastusjohtaja Merja Välimäki yhtiön hallitukselle.

Organisaatiomuutokset ja näihin liittyvät nimitykset astuvat voimaan vuoden 2012 alusta alkaen.

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Pauli Heikkilä, puh. 020 460 7321