Etsi Finnverasta

Edellinen sivu

Finnveran hallintoneuvostoon uusia jäseniä – hallitus jatkaa samalla kokoonpanolla

16.04.2014

Finnveran yhtiökokous valitsi 16.4.2014 uusia jäseniä yhtiön hallintoneuvostoon. Hallituskokoonpanoon ei tullut muutoksia.

Hallintoneuvoston kokoonpano

Hallintoneuvoston uusia jäseniä ovat elinkeinoasioiden päällikkö, pääekonomisti Olli Koski ja puheenjohtaja Timo Saranpää.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja Johannes Koskinen ja varapuheenjohtajana kansanedustaja Lauri Heikkilä. Jäseninä jatkavat yrittäjä Paula Aikio-Tallgren, johtaja Kaija Erjanti, rahoituspäällikkö Helena Hakkarainen, kansanedustaja Lasse Hautala, kansanedustaja Miapetra Kumpula-Natri, työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki, kansanedustaja Esko Kurvinen, työmarkkinajohtaja Anna Lavikkala, kansanedustaja Jari Myllykoski, kansanedustaja Lea Mäkipää, kansanedustaja Antti Rantakangas, kansanedustaja Osmo Soininvaara, kansanedustaja Sofia Vikman ja hallituksen puheenjohtaja Antti Zitting.

Hallituksen kokoonpano

Yhtiön hallituksen puheenjohtajana jatkaa ekonomi Markku Pohjola ja I varapuheenjohtajana ylijohtaja Pekka Timonen sekä II varapuheenjohtajana erityisasiantuntija Marianna Uotinen. Jäseninä jatkavat OTK Kirsi Komi, toimitusjohtaja Vesa Luhtanen, varatuomari, OTL Risto Paaermaa ja ekonomi Pirkko Rantanen-Kervinen.

Tilinpäätös 2013 ja voittovarojen käyttö

Yhtiökokous vahvisti myös konsernin ja emoyhtiön tilinpäätökset ajalta 1.1.–31.12.2013 ja myönsi vastuuvapauden yhtiön hallintoneuvostolle, hallitukselle ja toimitusjohtajalle sekä hyväksyi hallituksen ehdotuksen emoyhtiön voittovarojen käyttämisestä.

Tilintarkastajan valinta

Varsinaisena tilintarkastajana jatkaa KPMG Oy Ab, päävastuullisena tilintarkastajana KHT Juha-Pekka Mylén.

toimitusjohtaja Pauli Heikkilä, puh. 029 460 2400
hallintojohtaja Risto Huopaniemi, puh. 029 460 2520

Puhelinvaihde

029 460 11 (ark. 8.00-16.15)