Etsi Finnverasta

Finnveran toimitalo

07.10.2019

Finnvera-konserni, pörssitiedote 7.10.2019

Finnveran hallintoneuvostoon on valittu uusia jäseniä. Valinnat teki Suomen valtio Finnvera Oyj:n ainoana osakkaana.

Hallintoneuvoston puheenjohtajaksi valittiin kansanedustaja Sofia Vikman ja varapuheenjohtajaksi kansanedustaja Johannes Koskinen. Uusina jäseninä hallintoneuvostoon valittiin kansanedustajat Eeva-Johanna Eloranta, Mari Holopainen, Anne Kalmari, Juho Kautto, Juha Pylväs, Lulu Ranne, Wille Rydman ja Joakim Strand.

Hallintoneuvoston jäseninä jatkavat kansainvälisten asioiden asiantuntija Pia Björkbacka (SAK), asiantuntija Leila Kurki (STTK), toimitusjohtaja Kari Luoto (Päivittäistavarakauppa), johtaja, pääekonomisti Veli-Matti Mattila (Finanssiala), rahoituspäällikkö Jaana Möntti (Finnvera), johtaja Tommi Toivola (Elinkeinoelämän Keskusliitto), toimitusjohtaja Carita Orlando (Suomen Yrittäjänaiset) ja II varapuheenjohtaja Anette Vaini-Antila (Suomen Ekonomit).

Hallintoneuvosto valvoo yhtiön hallintoa. Hallintoneuvostoon kuuluu vähintään kahdeksan ja enintään kahdeksantoista jäsentä.

Risto Huopaniemi, hallintojohtaja, Finnvera, puh. 029 460 2520, risto.huopaniemi@finnvera.fi

Puhelinvaihde

029 460 11 (ark. 8.00-16.15)

Rahoitusneuvonta