Etsi Finnverasta

Edellinen sivu

Finnveran hallintoneuvostoon ja hallitukseen uusia jäseniä

27.04.2010

Finnveran yhtiökokous valitsi kokouksessaan 27.4.2010 uusia jäseniä yhtiön hallintoneuvostoon ja hallitukseen.

Hallintoneuvoston uusia jäseniä ovat kansanedustaja Lasse Hautala, kansanedustaja Anna-Maja Henriksson, puheenjohtaja Jarmo Hietanen, työmarkkinajohtaja Tapio Mäkeläinen ja puheenjohtaja Jarkko Wuorinen.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja Johannes Koskinen, I varapuheenjohtajana kansanedustaja Kyösti Karjula ja II varapuheenjohtajana kansanedustaja Reijo Paajanen. Jäseninä jatkavat johtaja Kaija Erjanti, kansanedustaja Sinikka Hurskainen,kansanedustaja Matti Kauppila,työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki,kansanedustaja Ville Niinistö, kansanedustaja Petri Pihlajaniemi, innovaatiojohtaja Hannele Pohjola,kansanedustaja Tuomo Puumala,yhteyshenkilö Tuija Saari ja puheenjohtaja Timo Vallittu.

Yhtiön hallituksen uusiksi varsinaisiksi jäseniksi valittiin pääekonomisti Timo Lindholm ja finanssineuvos Heikki Solttila.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa alivaltiosihteeri Kalle J. Korhonen, I varapuheenjohtajaksi valittiin finanssineuvos Heikki Solttila ja II varapuheenjohtajana jatkaa alivaltiosihteeri Pekka Huhtaniemi.

Jäseninä jatkavat aluejohtaja Pirkko-Liisa Hyttinen, johtaja Timo Kekkonen, työmarkkinaneuvos Marja Merimaa jaelinkeinoasioiden päällikkö Janne Metsämäki.

Hallituksen varajäseninä jatkavat hallitusneuvos Elise Pekkala ja finanssineuvos Kristina Sarjo.

Yhtiökokous vahvisti myös konsernin ja emoyhtiön tilinpäätökset ajalta 1.1.–31.12.2009 ja hyväksyi hallituksen ehdotuksen emoyhtiön voittovarojen käyttämisestä.

Varsinaiseksi tilintarkastajaksi valittiin KPMG Oy Ab, päävastuullisena tilintarkastajana KHT Raija-Leena Hankonen.

toimitusjohtaja Pauli Heikkilä, puh. 020 460 7321
hallintojohtaja Risto Huopaniemi, puh. 020 460 7261
viestintäjohtaja Leena Jaakkola, puh. 020 460 7232

Puhelinvaihde