Käyttökatko Finnveran sähköisessä asiointipalvelussa tiistaina 12.10.2021 klo 15 alkaen

Published date
Päivitys uutiseen 12.10. klo 17.15: Käyttökatko Finnveran sähköisessä asiointipalvelussa on päättynyt.
Finnveran sähköisessä asiointipalvelussa on käyttökatko järjestelmien kehittämiseen liittyvien töiden vuoksi tiistaina 12.10. klo 15 alkaen. Katkon arvioidaan kestävän tiistai-iltaan 12.10.
Katkon aikana:
- Sähköinen asiointipalvelu on pois käytöstä katkon aikana.
- Finnvera.fi-sivusto ja rahoittajille tarkoitettu Extra.finnvera.fi ovat käytössä normaalisti. Avoimet työpaikat eivät ole katseltavissa ja haettavissa katkon aikana.
- Puhelinpalvelumme numerot 029 460 2580, 029 460 2581, 029 460 2582 ja 029 460 2790 ovat käytössä normaalisti (klo 9–16.15) katkon aikana. Huomioittehan kuitenkin, että neuvonta- ja muutosmahdollisuudet ovat rajalliset katkon vuoksi klo 15–16.15 välillä.
Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.